DOKONANIE ZAKUPU NA STRONIE

Czy muszę zakładać konto celem dokonania zakupu w sklepie internetowym?

Nie, istnieje możliwość dokonania zakupu bez rejestracji konta. Kupujący nawet nie decydując się na założenia konta jest na bieżąco informowany o zmianach statusu transakcji poprzez wiadomości e-mial. Wszelkie informacje zostaną również udzielone jeżeli Kupujący „bez konta” zdecyduje się na kontakt telefoniczny z obsługą sklepu.

Co daje rejestracja konta w sklepie internetowym?
Rejestracja konta daje wgląd do historii zamówień, zachowuje adres dostawy i dane kontaktowe, pozwala na korzystanie z ewentualnych akcji promocyjnych dla stałych klientów. Warto powracać po to co sprawdzone i dobre, dlatego serdecznie zapraszamy do rejestracji.

Jak dokonać rejestracji konta w sklepie internetowym?
Rejestracji dokonuje się klikając „Logowanie” i „Zarejestruj się”. Następnie należy uzupełnić pola adresowe i kontaktowe – przy następnym zamówieniu nie będzie to już konieczne. Całość zatwierdzamy klikając „Zarejestruj konto”. Na podany adres e-mail automatycznie wysłana zostaje wiadomość z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link pozostaje już tylko radość zakupów.

Czy istnieje możliwość zmiany danych podanych przy rejestracji konta?
Tak, można dokonać zmiany adresu oraz danych kontaktowych. Jeżeli zamówienie zostanie zatwierdzone przez Kupującego
przed zmianą danych dostawy prosimy o kontakt e-mail centrum.dsa@gmail.com celem potwierdzenia zmiany adresu.

Co zrobić w przypadku utraty danych do logowania?
Hasło może zostać przypomniane automatycznie po kliknięciu w „Zapomniałem hasła” - Klient otrzyma przypomnienie na adres e-mail podany podczas rejestracji. W przypadku utraty wszystkich danych do logowania prosimy o kontakt e-mail centrum.dsa@gmail.com.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Czy mogę wycofać zamówienie?

Do realizacji zamówienia przystępujemy niezwłocznie po jego otrzymaniu, dlatego nie ma możliwości wycofania zamówienia. O rezygnacji z zamówienia można poinformować poprzez kontakt e-mail, rezygnacja jest możliwa tylko w sytuacji, gdy nie jest to produkt wykonywany na życzenie Klienta (wzór modyfikowany pod jego wymiary) i paczka jeszcze nie została wysłana.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia podany jest na stronie produktu, zwykle wynosi do 14 dni roboczych. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy zależny od wybranego spedytora – w przypadku usług kurierskich wynosi ok. 1 – 2 dni robocze, usług pocztowych ok. 2 – 5 dni roboczych.

Czy złożone zamówienie podlega modyfikacji?

O ewentualnych zmianach np. koloru czy rozmiaru należy poinformować niezwłocznie po zatwierdzeniu zamówienia. Zmiany podobnie jak rezygnacja są możliwe tylko jeżeli paczka nie została jeszcze wysłana.

Czy można łączyć wysyłkę kilku rzeczy zamówionych w osobnych zamówieniach?

Tak, ale tylko w sytuacji w której część zamówień nie została już wysłana i wysyłka wszystkich zakupionych produktów ma miejsce pod ten sam adres Klienta.

W jaki sposób mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Klienci zarejestrowani (posiadający konto) mogę na bieżąco monitorować status zamówienia w historii. Każdy Klient otrzymuje ponadto automatycznie generowane maile o następujących statusach – potwierdzenie złożenia zamówienia, zatwierdzenie przystąpienia do realizacji zamówienia oraz informację o wysyłce.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Czy produkty zakupione na sklepie internetowym można odebrać osobiście?

Tak, odbiór osobisty może mieć miejsce w sklepie stacjonarnym CENTRUM SKÓRZANE w Chełmku (32 - 660), ul. Mieszka I 4a w godzinach pracy (szczegóły w dziale KONTAKT). O terminie dostępności towaru w sklepie stacjonarnym informujemy poprzez e-mail.

Czy zakupiony produkt może zostać wysłany jako prezent?

W ofercie posiadamy Karty Podarunkowe, które możemy wypełnić i wysłać w imieniu Klienta dokonującego płatności. Nie pakujemy ozdobnie przesyłek, ale w przypadku przedpłaty zakupioną rzecz możemy przesłać na adres wskazany przez Kupującego.

Czy Sprzedawca dysponuje dowodem nadania paczki?

Tak, jako Sprzedawca zawsze posiadamy dowód nadania z danymi Nadawcy, danymi Adresata oraz numerem przesyłki. Skan listu przewozowego, książki nadawczej czy pojedynczego dowodu nadania pozostaje u Sprzedawcy do wglądu na życzenie Kupującego.

Co w przypadku nieotrzymania paczki?

W przypadku nieotrzymania paczki w szacunkowym czasie doręczenia zależnym od wybranego spedytora prosimy o kontakt mailowy. Reklamacją usługi zajmuje się Sprzedawca, maksymalny czas realizacji dostawy wynosi 14 dni po tym terminie uznajemy, że paczka zaginęła i towar wysyłany jest ponownie. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami dla Kupującego.

Co w przypadku nieodebrania paczki w terminie?

Jeżeli paczka nie zostanie przez Kupującego odebrana w terminie ponowna wysyłka zamówienia następuje tylko po uiszczeniu opłaty za zwrot paczki nieodebranej w terminie (opłata jest równa wartości opłaty pobranej przez spedytora za wysyłkę) oraz po zapłacie za ponowną wysyłkę. Kupującemu na jedno zamówienie przysługuje tylko jednorazowa darmowa wysyłka wg zasad określonych w dziale KOSZT I CZAS DOSTAWY.

Jakie są dostępne formy płatności z zamówiony towar?

Kupujący za towar może zapłacić osobiście w sklepie stacjonarnym gotówką lub kartą. Przy wysyłce istnieje możliwość dokonania wpłaty bezpośrednio na konto bankowe Sprzedawcy, skorzystania z szybkich przelewów internetowych oraz wyboru płatności przy odbiorze. Kupujący może także skorzystać z płatności na raty. Szczegóły w zakładce FORMY PŁATNOŚCI.

WYMIANA I ZWROT

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Tak, Kupującemu przysługuje prawo zwrotu zakupinej rzeczy w terminie 14 dni. Szczegółowe informacje w zakładce ZWROTY I WYMIANY.

Czy mogę wymienić zakupiony produkt na inny?

Tak, dopuszczamy możliwość wymiany w obrębie koloru i rozmiaru danego modelu. Szczegółowe informacje w zakładce ZWROTY I WYMIANY. Jeżeli są Państwo zainteresowani wymianą na inny model prosimy o kontakt e-mail centrum.dsa@gmail.com  celem uzgodnienia szczegółów.

W jakim terminie i w jaki sposób zwracane są pieniądze za odesłane rzeczy?

Zwrot należności dokonywany jest w terminie 14 dni w taki sam sposób w jaki zostały środki przekazane pierwotnie przez Kupującego. Istnieje możliwość zmiany danych do przelewu zwrotnego po uprzednim kontakcie centrum.dsa@gmail.com  i zaznaczeniu takiej chęci w formularzy zwrotu – szczegółowe informacje w zakładce ZWROTY I WYMIANY.

CECHY PRODUKTU

Z jakiego materiału są wykonane oferowane produkty?

Dokładana informacja dotycząca materiałów, z których odszyty jest model znajduje się w opisie produktu.

Jak dobrać rozmiar?

Najlepiej jest kierować się tabelą rozmiarów wyrobów gotowych. Przy czym świadczymy zarówno usługi lekkiej korekty fasonu (np. skracanie rękawów) jak i szycia miarowego. W obu przypadkach należy kierować się informacjami z zakładki TABELE ROZMIAROWE, gdzie opublikowano informacje jak dokonywać pomiaru.

Czy wszystkie produkty widoczne w sklepie internetowym są dostępne „od ręki”?

Nie, dokładny czas dostępności dla danego modelu, rozmiaru i koloru znajduje się w opisie na stronie produktu. Każdy z prezentowanych wzorów możemy odszyć w wybranej z oferty gamie kolorystycznej oraz z odpowiedniego pod względem funkcjonalności rodzaju skóry.

Czy jest możliwość zamówienia rzeczy na niestandardowe wymiary?

Tak. Każdy model może zostać odszyty na miarę, dotyczy to zarówno skrajnie małego jak i skrajnie dużego rozmiaru. Dostosowujemy również odzież wg potrzeb osób niskich i wysokich.
W przypadku szycia miarowego na korygujemy fasony wg wymagań figury – dopasowujemy je m.in. pod wady postawy, duży biust i duży brzuch przy relatywnie wąskich barkach. W celu wykonania odzieży miarowej zapraszamy do wizyty w CENTRUM SKÓRZANYM Stefan Dudziak przy ulicy Mieszka I 4a w Chełmku (pogranicze województwa małopolskiej z śląskim).

Czy odszywamy odzież wg projektu Klienta?

Tak, wykonujemy odzież wg projektu i wytycznych Klienta. Czas realizacji i koszt usługi ustalany jest w każdym przypadku indywidualnie z uwzględnieniem stopnia trudności kroju, nakładu pracy oraz kosztu materiału.


Porównaj 0